Stallet.

Hm.. Jag känner att jag skriver väldigt ointressanta inlägg just nu OwO
Men alltså.. jag ska komma igång med bloggningen, det ska julia också xD
Idag blir det stallet! fyfan vad saknad du är kalleballe!! <3
jag ska ha kalle & mamma ska ha myran! 8>
jag funderar på kalle barbacka.. eller nae! :D
sadel är skönare. :*
jag måste ta hand om kaninen jag har i stallet oxå, får inte ta hem kaninen för mamma är allergisk.
Så jag får ha den där.
Det är en Hane, kanske .. 6 månader? Vne, och han heter Lakrits! :D
jag döpte honom. <3
Så kalle ska jag rida, måste fylla på höbal åt frode & kalle & raggebaggen (ett får som älskar hästar X_X)
oh vatten.
Och i andra hagen måste jag se till så fåren hare bra med pocolina & Musse och myran ^__^
deras får ÄLSKAR hästar xD
Raggebaggen är kär i poco X_X
HAAHAHAHAHA!
nu ska jag byta om & 4 halv 5 bär det av till stallet!
ciao. <3

/ Moa ((;






myran <3


frode <3


musse <3


pocolina <3


& om ni undrar varför pocolina har halsring i hagen så är det för att hon kan svälja luft & då kan hon få kolik, colik (stav). xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0