Du är grymt saknad.. bästavän. <3

Kalle ,
Min kära kalle.
Jag smsade Bella, frågade dig om jag fick ha dig som medryttar häst,
hon skrev; Nej, du kan få han som din egen, ingen rider honom än du, och han behöver motion, bra hälsa, hygien (stav) och även bli lite tränad i dressyren, hoppningen och sånt, och det är du bra på! när jag läste det, kom det glädetjut. Jag skrek, grät, gjorde allt i huset.
För att få ha dig,
världens bästa ponny,
är som om ett under skett.
Du är fan min bästavän.
Den jag älskar mest på hela jorden.
En sekund utan dig, jag kan inte tänka tanken.
Jag skulle kunna flytta till dig, bara jag får spendera min tid hos dig. dig. dig. dig.
Bara dig.
Tankarna flyter omkring i mitt huvud.
" du är min nu, bara min. "
Att få känna din värme, att få ge dig pussar, att rida dig barbacka, att flyga av, alla minnen får mig att asgarva just idag.
Men när jag bröt revbena , åkte av varje gång,
kom du fram till mig, du kom fram till mig med din mule & puffa i mitt hår.
Du sa " Förlåt ", du gnäggade ett förlåt.
Jag visste det, och du är grymt söt älskling.
Om du skulle lämna mig, skulle inte jag finnas kvar.
Du ger mig stöd, styrka.
Dig kan man säga allt till.
Du säger inget vidare...
När jag skriver denna  text till min MIN  MIN underbara ponny som jag har fått, kommer tårarna i floder.
Glädetårar.
Jag är så glad att du är MIN. bara MIN ponny!
Kalle jag älskar dig. <3


/ Från din, din bara din moa :*







Kommentarer
Postat av: dressyr = <3

vilken ur söt ponny!

2011-10-10 @ 15:49:15
URL: http://elincajsasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0